[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای داوران::
ثبت نام ::
اشتراک::
اطلاعات نمایه::
برای نویسندگان::
فرآیند چاپ::
پست الکترونیک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 35، شماره 4 - ( زمستان 1404 ) ::
جلد 35 شماره 4 صفحات 512-509 برگشت به فهرست نسخه ها
تفاوت‌های کلیدی لاگ‌بوک سنتی و الکترونیک در آموزش بالینی
سارا شهبازی1 ، شبنم موثقی2 ، آرزو علایی3
1- استادیار، آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شهرکرد، ایران
2- استاد، گروه علوم تشریحی و علوم اعصاب شناختی، دانشکده پزشکی، واحد علوم پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی تهران، تهران، ایران --دانشجوی کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی، دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران
3- دانشجوی کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی، دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران----دانشیار، گروه بیماری‌های دهان، فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی، واحد علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، تهران، ایران ، arezoo.alaee@yahoo.com
چکیده:   (6 مشاهده)
طبق نظر متخصصین آموزش پزشکی، لاگ بوک (Log Book) یکی از مؤثرترین شیوه‌های ارزشیابی بالینی به شمار می‌رود و با ثبت فعالیت­های مختلف بالینی به استاد و دانشجو در رسیدن به اهداف آموزشی کمک می‌کند. برخی مطالعات نشان داده که استفاده از لاگ‌بوک‌های  الکترونیکی در ارتقای کیفیت آموزش دانشجویان موثرتر از لاگ بوک­های سنتی است.
واژه‌های کلیدی: لاگ بوک، سنتی، الکترونیک، آموزش بالینی
متن کامل [PDF 617 kb]   (2 دریافت)    
نيمه آزمايشي : مروري | موضوع مقاله: مدیریت آموزشی
دریافت: 1404/3/8 | پذیرش: 1404/6/16 | انتشار: 1404/9/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Shahbazi S, Movassaghi S, Alaee A. Key differences between traditional and electronic logbooks in clinical education. MEDICAL SCIENCES 2025; 35 (4) :509-512
URL: http://tmuj.iautmu.ac.ir/article-1-2409-fa.html

شهبازی سارا، موثقی شبنم، علایی آرزو. تفاوت‌های کلیدی لاگ‌بوک سنتی و الکترونیک در آموزش بالینی. فصلنامه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران. 1404; 35 (4) :509-512

URL: http://tmuj.iautmu.ac.ir/article-1-2409-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 35، شماره 4 - ( زمستان 1404 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران Medical Science Journal of Islamic Azad Univesity - Tehran Medical Branch
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 35 queries by YEKTAWEB 4732