1- استادیار، آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شهرکرد، ایران 2- استاد، گروه علوم تشریحی و علوم اعصاب شناختی، دانشکده پزشکی، واحد علوم پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی تهران، تهران، ایران --دانشجوی کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی، دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران 3- دانشجوی کارشناسی ارشد رشته آموزش پزشکی، دانشکده آموزش پزشکی و فناوری های یادگیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران----دانشیار، گروه بیماریهای دهان، فک و صورت، دانشکده دندانپزشکی، واحد علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، تهران، ایران ، arezoo.alaee@yahoo.com
چکیده: (6 مشاهده)
طبق نظر متخصصین آموزش پزشکی، لاگ بوک (Log Book) یکی از مؤثرترین شیوههای ارزشیابی بالینی به شمار میرود و با ثبت فعالیتهای مختلف بالینی به استاد و دانشجو در رسیدن به اهداف آموزشی کمک میکند. برخی مطالعات نشان داده که استفاده از لاگبوکهای الکترونیکی در ارتقای کیفیت آموزش دانشجویان موثرتر از لاگ بوکهای سنتی است.
Shahbazi S, Movassaghi S, Alaee A. Key differences between traditional and electronic logbooks in clinical education. MEDICAL SCIENCES 2025; 35 (4) :509-512 URL: http://tmuj.iautmu.ac.ir/article-1-2409-fa.html
شهبازی سارا، موثقی شبنم، علایی آرزو. تفاوتهای کلیدی لاگبوک سنتی و الکترونیک در آموزش بالینی. فصلنامه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران. 1404; 35 (4) :509-512